Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ένα από τα νεότερα της χώρας, αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παραγωγικούς φορείς της Χαλκιδικής. Αν και η έναρξη της θητείας της παρούσας διοίκησης συνέπεσε με μια πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα κρίση, την πανδημία covid, αποτελεί κοινή παραδοχή ότι, τελικά κατάφερε να πραγματοποιήσει πλήθος δράσεων και να αναλάβει πρωτοβουλίες πολλές φορές πέρα από τα όρια του ρόλου του.

Με Πρόεδρο τον Γιάννη Κουφίδη και το 21μελες Διοικητικό Συμβούλιο, κατάφερε να δημιουργήσει μια ισχυρή ομάδα, που συνεργάζεται αρμονικά και ομόφωνα παίρνει αποφάσεις για το κοινό καλό των επιχειρηματιών της Χαλκιδικής.

Κατά τη διάρκεια της παρούσας διοίκησης, απορροφήθηκαν ευρωπαϊκά και εθνικά κονδύλια από τα οποία επωφελήθηκαν πλήθος επιχειρήσεων και σε διαφορετικούς τομείς. Με ευρωπαϊκούς πόρους χρηματοδοτήθηκε από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η ψηφιακή αναβάθμιση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, ένα έργο με τεράστιο όφελος για τα μέλη και τους εργαζόμενους
του φορέα.

Πραγματοποιήθηκαν πλήθος εκπαιδεύσεων εσωτερικά για το προσωπικό και δημόσια για τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες με θεματολογία πλούσια και σύγχρονη.

Δημιουργήθηκε ένα πλέγμα ισχυρών σχέσεων μεταξύ του φορέα και των Συλλόγων και Σωματείων Επαγγελματιών όλης της Χαλκιδικής, που αποτέλεσε τη βάση για συνέργειες και συνεργασίες, πέρα από τα συνήθη δεδομένα. Επιπλέον, στηρίχθηκαν οικονομικά από το Επιμελητήριο, ώστε να
βοηθήσουν τα μέλη τους και να διοργανώσουν εκδηλώσεις για την τόνωση της τοπικής αγορά και την προσέλκυση επισκεπτών.

Ο αγροτικός τομέας, παρά το γεγονός ότι, δεν υπάγεται στο Επιμελητήριο, στηρίχθηκε με πολλές δράσεις και πρωτοβουλίες, δεδομένου ότι η ύπαρξη και λειτουργία του είναι άμεσα συνδεδεμένη με την μεταποιητική δραστηριότητα.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας, δημιούργησε το TASTE HALKIDIKI, ένα πρόγραμμα, που ξεκίνησε με χρηματοδότηση από την ΑΝΕΤΧΑ και το Leader και συνεχίζει, με στόχο την προώθηση της γαστρονομίας στη Χαλκιδική, ως εναλλακτικής μορφής τουρισμού, την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, τη στήριξη περιοχών λιγότερο τουριστικών, τη σύνδεση των τριών τομέων της οικονομίας μεταξύ τους, αλλά κυρίως την προβολή των μοναδικών τοπικών προϊόντων του τόπου και των ανθρώπων πίσω από αυτά.

Επιπλέον, καθιέρωσε την εκδήλωση θεσμός, τα Βραβεία Επιχειρηματικότητας, με στόχο την προβολή και εξωστρέφεια των σημαντικών επιχειρήσεων της Χαλκιδικής από διάφορους τομείς δραστηριότητας.

Οι παρεμβάσεις προς την κεντρική εξουσία έφεραν αποτελέσματα στις περισσότερες των περιπτώσεων. Κατά τη θητεία της παρούσας Διοίκησης το Επιμελητήριο Χαλκιδικής εντάχθηκε στον Ε.Ο.Α.Ε.Ν. (Επιμελητηριακός Όμιλος Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών) λόγω της Αμμουλιανής, ένα δίκτυο με πολλά οφέλη για τα μέλη του. Παράλληλα, λόγω της συμμετοχής του στον Ε.Ο.Α.Ε.Ν εντάχθηκε και στο αντίστοιχο ευρωπαϊκό όργανο το INSULEUR, καθώς και την ASCAME, τη Συνέλευση Επιμελητηρίων της Ευρώπης.

Οι διακρίσεις για το φορέα πολλές. Ανάμεσά τους και αυτή, που ξεχωρίζει, ήταν το Πανευρωπαϊκό Βραβείο EEPA 2022 μαζί με το ΣΕΓΕ (Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος) για τη στήριξη της πρώτης ενεργειακής κοινότητας γυναικών WeNCoop.

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής παραμένει ένα φορέας ενεργός και ζωντανός, κοντά στην επιχειρηματικότητα και κοντά στην κοινωνία, που κινείται και δρα. Στο πλαίσιο της κοινωνικής του ευθύνης έχει χορηγήσει τουλάχιστον απινιδωτές σε επαγγελματικούς συλλόγους της Χαλκιδικής και υγειονομικό υλικό στο νοσοκομείο και σε κέντρα υγείας.